January 8, 2010

2010 initial post

its not too late kan to write the first post of the year... Welcome 2010!!! and this year i'm officially 3 series!! but not yet aaa... hehehe still can berangan to be young again.. well this year starting not really good.. my precious got admitted due to high fever... Alhamdulillah his getting better and active...Its not an easy task being a mom to two little cutest preciouses... sorang sakit kat hospital, the other one plak addicted to breastfeed.. klu lar badan ini boleh dibelah dua, mmg I akan belah utk 1 stay @ hospy, sebelah lg stay @ home to bf hadif.. Namun I bersyukur sgt sgt hubby willing to stay @ hospy to take care of rayyan.. 2 days rayyan admitted @ paed ward.. so pg2 subuh after bf hadif I pon da terpacak teman hubby jaga rayyan.. hadif siang2 hari can ebm thru bottle..so should be no problem...

well now everything getting better and I already can feel the aura of 2010 coming thru all over my mind & body... I start to concentrate on my studies, start doing exercise to make up my body but still doing lite exercise..planning to join cycle with hubby..yippie!!! Now I feel more energetic, happy & healthy... start dengar balik lagu2 that make me feel young... terase mcm nk karaoke plak.. sape nk ikut???

Yesterday went to offive to meet my colleages..Best gak da lame xjupe member & gossip2... plus got some motivation from those who already succeed on their PhD journey...That nite went to nana's hse @ bkt *elutong for small gathering..oklar..best gossip but unfortunately hadif cannot stop crying.. (inilar penangan klu baby dah biase tdo buai).. so terpaksa leave early...xpe2 nanti kite repeat lg yek nana!

Anyway my BB buat hal...baterry kejap je dah kong..so now BBBB - Bye Bye BlackBerry... I dun love u anymore.. back to my NokiaE76 yg burukss ittew..uhuk uhuk tgh kecek hubby beli sony ericson..dpt ker? hmm xpelar..one of my resolution for this year.. Jgn Membazir!! kene pandai pikir mane satu keperluan mane satu nafsu... so obviously sony ericson ittew adlah nafsu...

so till then...
Muah! Muah!


6 comments:

Oyis said...

wah so good to hear everything has finally settled and things are looking up, up and up!

smg 2010 ni lebih baik drpd 2009, insya Allah..

miSs inTerpReted said...

nak karoke!!!! ishh...terngat zaman2 dolu. i miss those time. babe..lenkali aku balik kita pi karoke, ek? err...tapi cemana dengan anak2 kita???

SAS@Iowa said...

Awk!!!! Lame x jenguk cne coz ingt xde update, sekali tgk da 2 ntery telepas..:)
Rajin awk update ye.kite ni ntah bile nk sape sawang kt fp tu. Dah berkurun x update ni..haih..
La ni kite tgh gile mem'baking' n cooking. Pg td tried grilled cheese n mlm ni buat pizza plak. From scratch ok..hehe. Bangga sgh coz sblm ni buat pizza pki instant mix.:p
Sok plan nk buat cake plak, insyaAllah n msk laksa gak kot sbb sdh teringin. Hmm kite rs inilah azam kte utk 2010. Mengasah skill memasak spy lbh tajam..n merajinkn diri to try new recipes. Awk do'akn tau..sok kalo kte da blk, awk gak untung..hehe (yo2 je Zalifah ni =p )
Kite do'akn target awk for this yr tercapai esp bab study..all d best in ur extension application. Smg awk jd the best mama for both heroes. Take k ok . Luv ya! <3

Ahmad Javanese said...

elllo hizma!!! ini kali purtama aku ke blog dikau :D hehehehe.... jadi, aku ingin mengucapkan selamat datang kepada diri aku sendiri... HUA HUA HUA!!!

anywayz, itu surat sudah tulis? surat cinta kepada Dean dan UPM... hehehehe....

oraits... salamaat

Anonymous said...

I can not participate now in discussion - there is no free time. But I will return - I will necessarily write that I think on this question.

Anonymous said...

Your opinion is useful