March 22, 2010

Psycho Lady

Last week till the weekend I was so stress... Xtau kenape hormone dlm bdn ni up & down.. It start when I dream of getting pregnant again!! then after that I was like so paranoid & become soo moody & cranky.. bukan I xmau pregnant lg..but not now... wait till my heroes besar sket & i've settle my study then baru I'm ready for the next version...

so bile dah moody I jd mcm psycho...konon I mcm pregnant lg.. asyik nak marah2 jer.. yg jd mangsa sape lg...my beloved hubby lar... sian sgt die.. I mmg sedar I asyik marah die tapi I xblh nk control...pastuh dgn I buat perangai xmau masak, xmau gossip2 dgn die lg...asyik buat hal sendiri jer.. naseb baik hubby sabar dgn kerenah I...mase tuh Tuhan jer tau betape serabut nye kepala I...dgn konon I pikir I preggie lar, dgn heroes yg nk dijaga, dgn pikir study lg...AADDOOIII mmg STRESS gile!!!! ditambah pula on the weekend both of my precious not feeling well...make me so worried & stressful...

Then on Sunday evening, hubby ajak shower together (walaopon me tgh psycho still ade a bit of romantic feeling inside.. :) ) I cried aloud & say how sorry I am for being such a psycho lady... bile dah luahkan semua baru I rase lega sgt sgt dlm hati & kepala..& today I had my 2nd jep to avoid pregnancy & scan Dr kate everything is in normal condition..which is no baby inside yet..again I felt so relieve...So today I had my normal life again...gossip2 dgn hubby, cook dinner for him & also enjoy my study life...

Moral of the story: Dont be mad to your hubby.. Jgn asyik cari salah hubby je nanti perasaan itu akan memakan diri sendiri...luahkan rase yg terbuku dlm hati dgn cara yg lembut..sebab kekadang hubby sendiri xtau & xpaham ape masalah yg kite hadapi... terima si dia sedia ade seperti mana die terime kite... nobody perfect kan!

Syayang if u read this, I want u to know that i'm really proud to have u as my husband & also father to my precious heroes... Love u sooo much!!!

Till then..muah! muah!

4 comments:

Oyis said...

shower together? di mana kah baby2 kamu ketika ituh? heheh... :P

awak x amik apa2 protection ke sblm jab tu? kita rasa better amik la (dah injek tu dah ok la). it's for your piece of mind.

hope your mood is better soon. kita nak jumpa2 n gossip2 soon nih :)

the dreamer said...

alahai..sedey aku baca entry nie..faizal memang very good husband, i can see hes trying his real best for the family...jaga dia elok2...

pasal saiko2 tu..i think ur hormones is on their ways to get back to the normal you right after delivery & all..sabar ok

Ahmad Javanese said...

same goes the other way round... jgn carik salah bini jugak. kekekeke. nanti makan diri... dan ada chan end up kita yg tak dapat makan bila bini tamau masak. kueng kueng kueng :P

SAS@Iowa said...

Btl..nobodys perfect..sbb tu Allah jadikn Hawa sbg teman utk Adam wpun Adam adlh sebaik2 kjdian...
Each of us are compliment to each other..terima seadanye kelbhn & kekurangn..yg pnting kte same2 usaha utk jd the best wife n hubby to each other..mudah2an suami isteri yg soleh & solehah...:)
Take k awk!!!