January 5, 2009

Membebel..

sudah agak lama tidak update...hmm actually byk bende nk story tp blame to hubby x transfer gambar from his D80 to computer..(the camera looks very complicated menyebabkan saya agak freak out to transfer the pix sendiri) Anyway my life now is getting better..Alhamdulillah syukur teramat pada Allah..
My study life getting better, & hopefully can start programming very soon.. SV asked me to try relate my research with ***** mechanics which i think its a brilliant ideas!! BUT ini menunjukkan saya terpaksa study benda baru.. *sigh bende yg lame study pon ade lupa lupa juga... hehehe So skrg hari hari saya kene membace... (ini actually adalah masa membace saya yg saya curi untuk menulis blog..heheh)
My life with Hubby & Rayyan adalah spectacular!!! Alhamdulillah... Rayyan this Sunday going to be 4 months!! kejap je kan.. dah pandai ape? Rayyan dah pandai menyiarap & angkatkan kepalanyer.. SGT addict with his cute lil fingers.. kalau boleh nk masukkan both hand dlm mulut..ish ish anak mama nih..hehehe Rambut ala2 lalang yg tumbuh dipadang bola sepak..very progressive..
My life invidually Alhamdulillah..emotionally sgt stable..financially xbrp stable..heheh still x pandai nak manage the duit..duk keep on spending..padan muke saye.. :p backache still ade & x reduce...anyone ade tips x how to cure backache.. AND today is my 1st day fasting!!! Almaklumlar nak kene ganti pose 24 HARI!! Doakan saya semoga dapat habiskan ganti sebelum Ramadhan mendatang lagi.. excited jugak this coming Ramadhan ..rindu nk semayang terawikh!!

Till then..Muah! Muah!

p/s: Nk congratulate Nana & Kahlil for their newborn child ~ Luqman Kahlil..Semoga menjadi anak yg soleh!!

2 comments:

miSs inTerpReted said...

hie iezma. good luck with berposa. aku mengambil kesempatan to posa togede with emma masa winter nie. sempat la ganti 6 hari!! i've got 2 more days.

and oh my. cepatnyer rayyan dan besar!!! letakla gambar!!

Wynn Syarina Khalid said...

backache? jgn minum ais. setakat ni, tu je yg aku tau. hehe..