July 24, 2008

Zaman Kekurusanku...

Remember the last tag game i mentioned i never felt how is like to be kurus?? i guess i'm wrong.. Few days ago saya menyelongkar cabinet to look for some stuff.. then saya ade terjumpa 1 album nie.. bile saya buke album ini saya sgt terkezut melihat "kekurusan" muke saya ini..hehehe



This pix was taken 10 years ago @ uni*e* apartment.. sila lihat muke saye tersgt bershapenyer..tulang klavikal (betul ke nih?) pon nampak dgn clearnyer.. hehe beside me is good friend of mine @ m*zac..







This 2 pixs were taken in 2003.. sile lihat ke-shape-an muke masing2 yek.. oh..terase kekurusannye sekirenye dicompare dgn skrg..hehehe

This last pix saya purposely letak supaya Tun dapat meng-comparekan kekurusannye ketika waktu ini dan sekarang ketika die berambut panjang..hehehe Nway pix ini diambil masa annual dinner company X.. Tun & che sab jd reporternyer, saya hanyalar si tukang penyibuk yg nk ikut jugak..hehehe ingat x mlm ni saya sungguh berdrama dgn faizal & juga faizal telah di drag ke atas stage untuk menari ala2 18SX bersama-sama dgn tutt...... hehehe Malam yang sungguh tidak boleh dilupakan..



p/s: Tun jangan mare..heheheh

ermm nak lihat muka saya yang sekarang untuk di-comparekan bersama-sama gambar ini? TUNGGU.....

Till then..muah! muah!

7 comments:

Anggerik_putih said...

Yzma!!! aku pun x perasan yg ko sekurus ni kan...kurusnye...nak selongkar blik album lama la...cri gambor kurus...ahakss..

i am me said...

o my god! look at you masa dgn nik tuh!! macam budak kecik okeh! frail sangat badan ko...! we should get back our weight! chiyok2!

ps: aku nak curik gambar2 nih and post kat blog aku jugek!!

wallpapersdeco said...

hi have a nice day.. looking for wallpapers for your house? or your friends/relatives interested, visit my blog! thanks

Oyis said...

giler kurus!

MRM said...

Wah, kurusnya yg gambar 1st tuh!

Takpe takpe, lebih kurang 3-4 bulan je lagi then ko boleh all out yoga, jadi kurus balik mcm itu gambar!

Anonymous said...

hehe..lawak, lawak..smg entry ni akn jd pembakar semangat and pemangkin awk utk terus menguruskan badan..hehe..dan utk buatkan awk semakin bersemangat utk fully breastfeed baby, breastfeeding pun blh kuruskan badan tau wak..series!!!:D

p/s:kite baru je bls emel awk yg tityle latest info tu..plz reply me back ok..tq n take k!

miSs inTerpReted said...

oh my god!!! aku kurus macam tu ker dulu?? tsk...sedihnya mengenang masa lampau.