May 12, 2008

how do i look...?

it's been 22nd weeks now.. cepat jer mase berlalu kan.. my study? dont u even ask..it reaaly hurts me.. (heheh itu adalah kata-kata seorg pelajar yg tgh extremely lazy :p)

actually i dream of nak buat mummy runaway..yea lar nk tgk perjalanan pembesaran badanku ini ketika pregnant.. unfortunately asyik terlupe sampai la ni dah 5 months da.. hehehe so kat sini i letak my recent pictures during of pregnancy..actually me ade amik pic my stomach tp mcm censored plak nk tunjukkan..heheh





this pic taken during accord launch ceremony.. nway have u guys check out produa new product - nautica.. not bad la...

during 2 months pregnant...

5 months pregnant close up..

this me close up.. nothin much different lar except for the hidung a bit kembang..a bit only ok..:p

ok thats for now.. after this nk buat other entry pasal mothers day.. arini tetibe semangat nk letak bebyk entry..hehehe

till then..muah muah

No comments: