May 12, 2008

Mother's & Father's Day celebration

Yesterday we celebrate mother & father day..(himpunkan skali.. sng skali masak.. u all ingat sng ke nak masak nih?? hehehe) sorry for my 2 beloved brothers h*z** and i*w** yg xde bersama.. nak buat cemane kan.. itulah sacrifice kene buat ketika di alam belajar nih... hehehe
it just a small simple party but we really had fun.. me just baked apple pie & make jello.. my sis masak meehoon goreng tomyam..( sedap not bad at all..tp lain kali masak byk sket yek..hehehe) ie*a plaks ditugaskan membuat card for my parents... ermm my mum blh plaks bwk ikan bakar..so yummy..ape ntah name ikan tuh..

before my parents dtg beriyer kitorg men-decorate the dessert yg x seberape itu..nway FYI my mum really loves my apple pie.. ( terkembang sket ok..).



my special apple pie.. :)


yg best nye My beloved niece, a*ee* yang over dress..siap pakai dress lg..tp cute sgt sgt.. hope sgt my baby will be so chomel mcm a*ee*..





me, a*ee* and my sis, ie*a...
tetibe tgh syiok amik gambar, camera buat hal plaks.. tension jer.. terpaksa mintak the rest of pics kat my sis.. nway below are some shots diambil..enjoyce!!!









to papa & mama...
terima kasih selama nie menjaga adik & others dengan penuh kasih sayang.. terima kasih juga diatas segala didikan papa & mama yg x pernah2 putus asa dan byk bersabar dengan kami.. Kami semua doakan semoga papa & mama di berikan kesihatan yg sempurna, panjang umur, diberikan kesejahteraan hidup dan ditetapkan iman.. we all love u guys so so so much!! mmmuuaahhhhh

till then..muah muah..

3 comments:

Anonymous said...

hahahahaha....lawak gler nk mampos muka abg faizal.....mcm muka remi dlm cter gler2 remaja....hahaha...nway...im so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so happy 4 u sis...love u always...nway,aku pn nekad jgk la dik...aku blk malaysia,aku nk botakkn kepala aku jgk!!!!tp ks aku tnjk rmbt pnjng aku kt suma org dlu eh...hehehe...take care...
from,
long distance family...
-haziq-

i am me said...

sedapnyer pie and desserts tuh yzma! and a*ee* sungguh chumell!

Nurfadhlina Mohd Sharef said...

hahaha...mmg kelakar tahap cipans muka faizal..cam org serentipun ada.. jangan mare..hahahaha..
yepp...the dessert looks so tempting.. yummylicious! mmg chomeimei anakbuah ko tu..dah besar dia.. dah lama tak nmpk..adik2 ko blaja kat mana skrg?